Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

On the street

Av Milfy - 15 januari 2011 02:15


Bara en video på youtube som jag tycker är väldigt beskrivande :





(tyvärr är kvaliten dålig, men med låg volym på så är ljudet bättre iallfall)

 
 
Ingen bild

Ewa Marina Mellgren

15 januari 2011 05:58

Du kan väl inte jämnföra din pappas kidnappning av din och din bror med att frivilligt sova på gatan? Ni har väl en helt annan story!!!!

 
Ingen bild

blackbrookrose@hotmail.se

17 januari 2011 00:01

Kollade videon om USa´s vilsna barn och det är klart man blir berörd. Du har den väl här för att visa att liknande finns i Sverige, tex. Om det inte finns en styrka i samhällshjälp så finns det, ibland, hos andra organisationer. Sen så finns det vidriga personer som vinner på utsatta ungdommar och barn, i hela världen. ad skall man säga, jag skämms för många vuxna personer och är samtidigt jätteglad att det finns de som hjälper många utsatta!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milfy - 14 januari 2011 23:40


När jag var barn och levde i Iran, så började jag fantisera för mig själv att om gud hade ett telefonnummer, så skulle det antaglign vara 244 34. Fem siffror för dagens böner, och nummret för hur många ggr ritualen bör upprepas vid varje böntillfä...

Av Milfy - 4 januari 2011 11:22

Har haft metadon i några veckor nu. Det värsta jag kunde göra var att börja med subutex när jag väl kom in i underhållsbehandlingen.. Jag hade behövt metadon right away. Men det visste jag inte då. Mycket tid gick åt spillo på det misslyckade be...

Av Milfy - 18 november 2010 01:02

...tillbaka till vardagen. Jag har fungerat som min egen sochandläggare denna vecka. Började med att gå upp till Narkotikaenheten på soc och be om att få lämna urinprov där tills vidare. Föreslagit ändringar i "behandligsplanen" i och med att jag ...

Av Milfy - 16 november 2010 23:43


Jag skrev ut mig i söndags från Hemmet. Jag hade velat göra det för länge sedan, men har varit som handlingsförlamad i flera månader. Men hur som haver vaknade jag till liv i söndags, och bestämmde mig. Jag hade varit så rädd inför att skrivas u...

Av Milfy - 15 november 2010 11:52


Vaknen upp, I druckne, och gråten; ja, jämren eder, alla I som dricken vin, över att druvsaften är ryckt undan eder mun.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards